bir bulut olsam dizi müzigi

.

Bir Bulut Olsam Fragmanında Çalan Şarkı “Üryan Geldim Gene Üryan Giderim”

Şarkı Sözü

Kemal Kaplan - Üryan Geldim

Üryan geldim gene üryan giderim
Ölmemeğe elde fermanım mı var
Azrail gelmiş de can talep eder
Benim can vermeğe dermanım mı var

Dirilirler dirilirler gelirler
Huzur-ı mahşerde divan dururlar
Harami var diye korku verirler
Benim ipek yüklü kervanım mı var

Karac`oğlan der ki, ismim öğerler
Ağı oldu yediğimiz şekerler
Güzel sever diye isnad ederler
Benim Hak`tan özge sevdiğim mi var


Şarkının orjinali de , fragmanda çalan versiyonu da bu dosyanın içinde mevcut www.birbulutolsam.gen.tr Farkıyla ..

Buyurun :

İndirmek için Buraya Tıklayınız

Rar şifresi : www.birbulutolsam.gen.tr

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

 
Namablogkamu is proudly powered by Blogger.com | Template by o-om.com